Pagalba
Hotelių užsakymas svetainėje TravelAsk - DUK
Kodėl man reikalingas TravelAsk, jei galiu tiesiogiai užsakyti viešbutį?
TravelAsk paslauga sukurta norint greitai ir patogiai ieškoti viešbučių užsakymo pasiūlymų. Yra situacijų, kai vieno viešbučio kainos gali skirtis skirtingose svetainėse. TravelAsk surenka apgyvendinimo galimybes vienoje vietoje, leidžiant turistui palyginti apgyvendinimo kainas ir pasirinkti tinkamiausią variantą. Naudojant patogią filtravimo sistemą, galite rasti pelningų akcijų ir sezoninių pasiūlymų TravelAsk svetainėje. Tai reiškia sutaupyti ne tik laiko, bet ir pinigų.
Ar saugu ieškoti viešbučio per TravelAsk?
Kai vartotojas ras tinkamą apgyvendinimo variantą, jis automatiškai nukreipiamas į viešbučio svetainę, viešbutį ar partnerio svetainę. Mes bendradarbiaujame tik su patikimomis įmonėmis, kurių reputacija nekelia skundų ir patvirtinta patenkintų klientų patirtimi. Sandorių saugumas, atliekamų pereinant iš TravelAsk į trečiųjų šalių svetaines, yra garantuotas jų savininkų.
Kokius dokumentus man reikia norint užsakyti viešbutį?
Kambarių rezervacijos ir apgyvendinimo mokėjimai atliekami ne TravelAsk portale, o mūsų partnerių svetainėje, kur vartotojas automatiškai nukreipiamas. Dokumentų nereikia ieškant viešbučių su TravelAsk. Be to, daugumoje atvejų jūs galite užsakyti apgyvendinimą be dokumentų - pakanka nurodyti savo vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis. Asmens dokumentas (originalus pasas) gali būti reikalingas tik viešbučio registracijoje, patvirtinant, kad kambarį užsakėte savo vardu.
Kaip ieškoti viešbučio, jei nesate tikri dėl datų?
Kelionės datos yra svarbus nurodymas ieškant viešbučių svetainėje TravelAsk. Tai susiję su tuo, kad apgyvendinimo kainos kinta priklausomai nuo sezono. Todėl geriausia iš anksto nustatyti atostogų laikotarpį. Jei dar nežinote tikslaus skaičiaus, bandykite nurodyti apytikslį, tai padės lengviau orientuotis pagal kainas. Vėliau visada galėsite patikslinti užklausą.
Kodėl kainos gali būti aukštesnės viešbučio svetainėje?
Kainos, nurodytos TravelAsk svetainėje, gali iš tiesų būti mažesnės nei viešbučio ar viešbučio oficialioje svetainėje. Tokia situacija kyla dėl to, kad mūsų paieškos paslauga atsižvelgia į akcijas ir nuolaidų pasiūlymus, nedelsiant rodydama vartotojui pelningiausią variantą. Tuo pačiu metu vartotojams neapmokestinama papildoma mokesčio už paslaugų naudojimą, o ieškant tinkamų apgyvendinimo variantų nėra jokių mokesčių.
Kiek anksčiau man reikia užsakyti viešbutį?
Ieškant apgyvendinimo pasirinkimo TravelAsk svetainėje, galite nustatyti patogų registracijos datą tam tikram vartotojui. Bendra rekomendacija dėl laiko yra ši: geriausia užsakyti viešbučio kambarį iš anksto (ypač jei atostogos planuojamos didžiausiu turistų aktyvumo metu). Toks požiūris dažnai leidžia sutaupyti daug, nes prasidėjus "karštajam" sezonui, apgyvendinimo kainos kyla.
Kai spustelėju sandorį jūsų svetainėje, man pranešama, kad kaina pakilo! Kas su tuo?
Dėl to, kad ieškome vienu metu šimtų kitų kelionių svetainių, kartais yra tikslumo problemų, kylančių iš informacijos, kurią gauname iš tų svetainių. Arba svetainė nesinchronizuoja savo inventoriaus su mumis, pateikė neteisingą kelią arba kitas kelionininkas jau užsakė paskutinį prieinamą kambarį.
Kokia yra TravelAsk grąžinimo politika?
Kadangi TravelAsk yra paieškos sistema, o ne pardavėjas, mes neturime grąžinimo politikos - tai tvarko vien pardavėjas, kuris užsakė jūsų kelionę. Nesate tikras, su kokia įmone turėtum kreiptis? Patikrinkite savo kredito kortelės išrašą ir/arba eikite į Užsakymus, kad rastumėte savo tiekėjo informaciją.
Iš kur atsiranda viešbučių žvaigždžių įvertinimai?
Viešbučių žvaigždžių įvertinimus teikia patys viešbučiai, taip pat internetinės kelionių agentūros, kurios parduoda viešbučių kambarius. TravelAsk renka šią informaciją ir rodo tai, kas yra tiksliausia. Mes suprantame, kad kai kurie iš šių tiekėjų yra patikimesni nei kiti ir tai atsižvelgiame rodydami žvaigždžių skaičių.
Ar galiu pasitikėti viešbučio įvertinimu ir atsiliepimais? Iš kur gaunate tuos atsiliepimus?
Visi mūsų viešbučių atsiliepimai yra patvirtinti svečiai, todėl žinote, kad ką skaitote yra patikima informacija.
Kaip rasti viešbučio kontaktinius duomenis?
Jei jau esate užsakęs internetu ir turite ypatingų pageidavimų dėl savo viešnagės arba reikia daugiau informacijos, pvz., apie oro uosto transfero tvarką, galite susisiekti su viešbučiu naudodamiesi duomenimis iš jūsų patvirtinimo el. laiške arba susisiekti su savo kelionių tiekėju. Jei dar neesate užsakęs ir tiesiog norite sužinoti daugiau prieš užsakydami, bandykite paieškoti viešbučio svetainės naudodami savo pageidaujamą paieškos variklį (pvz., Google) su viešbučio pavadinimu ir miestu. Jei negalite rasti atsakymo į konkrečią klausimą mūsų svetainėje ar kelionių tiekėjo svetainėje, geriausia yra tiesiogiai susisiekti su viešbučiu, nes jie bus geriausias jūsų išteklius.
Atšaukimai ir pakeitimai
Man reikia pakeisti/atšaukti savo rezervaciją
Jei užsakėte kelionę ne per TravelAsk arba buvote nukreipti iš mūsų svetainės į tiekėjo puslapį, kad užbaigtumėte savo rezervaciją, tuomet turėsite tiesiogiai susisiekti su tiekėju. Nesate tikras, kas yra jūsų tiekėjas? Mūsų bendradarbiaujantys kelionių tiekėjai rimtai vertina jūsų duomenų privatumą, todėl TravelAsk neturi prieigos prie jūsų rezervacijos, kad galėtumėte atlikti pakeitimus ar išsiųsti patvirtinimo el. laiškus iš naujo. Jei jau buvote apmokestintas, galite sužinoti su kuo užsakėte, patikrindami mokėtojo pavadinimą prie besiprojektuojančių arba įvykdytų mokėjimų. Susisiekite su viešbučiu, kad sužinotumėte, iš kurio kelionių tiekėjo kilo jūsų rezervacija. Jei naudojote savo kompiuterį ar mobilaus interneto naršyklę norėdami užsakyti, galite peržiūrėti savo naršyklės istoriją ir pamatyti, į kurį kelionių tiekėjo svetainę buvote nukreipti po TravelAsk.
Kaip atšaukti kambario rezervaciją?
TravelAsk paslauga suteikia galimybę palyginti apgyvendinimo pasiūlymus ir pasirinkti pelningus variantus. Visi užsakymo ir atšaukimo klausimai turėtų būti sprendžiami tiesiogiai su partnerio svetainės technine pagalba, kur buvo atliktas užsakymas. Standartinis veiksmų algoritmas apima susisiekimą su technine pagalba ir tolesnį elgesį, vadovaujantis jų nurodymais.
Mano užsakymas buvo atšauktas. Kada gausiu grąžinimą?
Jei jūsų užsakymas buvo atšauktas, TravelAsk jums grąžina pinigus nedelsiant. Apdorojimo laikas trunka nuo 7 iki 10 dienų, priklausomai nuo jūsų banko. Dėl bet kokių klausimų, kreipkitės tiesiogiai į savo banką.
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Jei jūsų užsakymas yra ne grąžinamas, jūs negalite atšaukti. Jei jūsų užsakymas yra su galimybe nemokamai atšaukti arba su daliniu grąžinimu, patikrinkite savo patvirtinimo el. laišką ar patvirtinimo puslapį savo paskyros "Užsakymai" skiltyje dėl atšaukimo mokesčių.
Ar galiu padaryti pakeitimus savo užsakyme?
Neįmanoma atlikti jokių pakeitimų jūsų užsakyme. Tai apima veiksmus kaip pakeisti viešnagės datas, svečio vardą ar el. pašto adresą.
Mano užsakymas buvo atšauktas arba atmestas - ką turėčiau daryti?
Kadangi šį užsakymą tvarko partnerio įmonė, nepasiteisino. Galbūt objektas yra perdaug užsakyta. Jei taip yra, partneris mus informuos. Toliau mes grąžinsime ir atšauksime jūsų užsakymą. Apdorojimo laikas gali užtrukti nuo 7 iki 10 dienų ir priklauso nuo jūsų banko. Jei turite klausimų, tiesiogiai susisiekite su savo banku.
Jei man reikės atšaukti savo užsakymą, ar aš turėsiu sumokėti mokestį?
Jei jūsų užsakymas yra ne grąžinamas, jūs negalėsite atšaukti ar atlikti pakeitimų. Jei jūsų užsakymas yra su galimybe nemokamai atšaukti arba su daliniu grąžinimu, patikrinkite savo patvirtinimo el. laišką ar patvirtinimo puslapį savo paskyros "Užsakymai" skiltyje dėl atšaukimo mokesčių.
Kur galiu rasti atšaukimo politiką?
Ją rasite savo užsakymo patvirtinimo el. laiške.